1 Oficiální název
Mikroregion urbanická brázda
2 Důvod a způsob založení
Dobrovolný svazek obcí Mikroregion urbanická brázda (dále jen „svazek“) byl založen ve smyslu ust. § 49 a násl. zákona č. 128/2000 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů. Svazek je právnickou osobou, která nabyla právní osobnosti zápisem do rejstříku svazků obcí vedeného u krajského úřadu příslušného podle sídla svazku obcí. Svazek byl založen za účelem ochrany a prosazování společných zájmů členských obcí, kterými jsou především péče o rozvoj zájmového území, péče o potřeby občanů členských obcí a ochrana veřejného zájmu.
3 Organizační struktura
Statutární zástupci:
4 Kontaktní spojení
5 Případné platby
Nejsou.
6 IČO
- 70 971 358
7 DIČ
Ne.
8 Dokumenty
Dokumenty jsou dostupné
- na stránce Založení a stanovy
- a na Úřední desce.
9 Žádost o informace
Žadatelem o informace je každá fyzická i právnická osoba.
10 Příjem žádostí a podání
Žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. lze podávat ústně nebo písemně. Písemně lze žádost adresovat na kontaktní adresu svazku (viz bod 4), za písemnou žádost o informaci se považuje také žádost podaná elektronicky, bez nutnosti uznávaného elektronického podpisu, doručená na adresu zc.ok1713602512cinab1713602512ru@ok1713602512cinab1713602512ru1713602512 nebo do datové schránky svazkuz (viz bod 4). Ústní žádosti lze podávat statutárním zástupcům svazku (viz bod 3).
Žádost je podána dnem, kdy ji byla povinným subjektem obdržena. Aby mohla být žádost posuzována dle zákona č. 106/1999 Sb. musí splňovat konkrétní obsahové náležitosti. Pokud informaci žádá fyzická osoba jsou to: jméno a příjmení žadatele, adresa trvalého pobytu (případně adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu), datum narození, informaci, že jde o žádost dle zákona č. 106/1999 Sb., uvedení povinného subjektu, od které tuto informaci požaduje. Pokud informaci žádá právnická osoba, musí žádost obsahovat: název právnické osoby, její IČ, adresu jejího sídla, informaci, že jde o žádost dle zákona č. 106/1999 Sb., povinný subjekt, od které tuto informaci požaduje.
Písemné informace se vyřizují do 15 dnů od podání žádosti, v případě vyhledání a sběru oddělených a odlišných informací, na základě konzultace s jinými povinnými subjekty, může být termín prodloužen o 10 dnů.
11 Opravné prostředky
Odvolání se řídí dle § 16 zákona č. 106/1999 Sb. Zákona o svobodném přístupu k informacím.
12 Formuláře
Svazek nemá v rámci své činnosti předepsané žádné povinné formuláře.
13 Popisy postupů
14 Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích
- zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
- zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů
- zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů
- zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů
- zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu)
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
- zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
- zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- zákon č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí
14.2 Vydané právní předpisy
Žádné právní předpisy nebyly vydány.
15 Úhrady za poskytování informací
Sazebník
16 Licenční smlouvy
Svazek nedisponuje žádnými vzory licenčních smluv podle § 14a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.